.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:عقل و خردمندی ویژگی برجسته حضرت ام البنین (س) بود
نماینده ولی فقیه در مازندران عقل، خردمندی، فهم و کمال را از ویژگی های برجسته حضرت ام البنین (س) ذکر کرد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم گرامیداشت وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم و تجلیل از مقام مادران و همسران شهدای والا مقام که در مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر برگزار شد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های حضرت ام البنین عقلانیت، خردمندی، فهم و کمال بود، گفت: جهل گاه در مقابل علم و گاه در مقابل عقل است و آدم باید خردمند و عاقل باشد و بر اساس عقل عمل کند.

وی افزود: قدرت تعقلی که خدا به انسان داده مسئله بزرگی است و حضرت ام البنین یک زن عاقل بود و جایگاه حضرت علی و خودش را درک می‌کرد.

وی با اظهار اینکه برای رشد باید با عقلانیت پیش رویم زیرا عقل می‌گوید دشمن قابل اعتماد نیست و باید با آن ستیز کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید باید در مقابل دشمن خود را قوی کنیم، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری فرمود باید قوی شویم و اگر قوت دفاعی و امنیتی نداشتیم صد بار آمریکا خاک ایران را هدف قرار داده بود و علاوه براین وحدت و انسجام باید در اولویت باشد.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه رقابت سازنده بسیار مهم است، گفت: هیئت‌های مذهبی رقابت سازنده داشته باشند و با اخلاص، وحدت و انسجام برای خدا کار کنند.

وی با عنوان اینکه دشمن به عظمت و نقش ولایت فقیه در کشور اعتراف می‌کند، گفت: اگر بر اساس عقل و منطق حرکت کنیم پیشرفت خواهیم کرد، عدالت بزرگترین خواسته و مطالبه عقل است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.